Vanliga frågor

Här kan du svara på vanliga frågor som man kan ha som potentiell kund. Detta för att kunna ge din kund information snabbt och enkelt i butiken samt att minska ärenden för din kundtjänst.


Förslag på frågor som kan besvaras:


Hur kan jag betala i butiken?

Du kan betala säkert i butiken med kort, faktura eller Swish.


Hur lång är leveranstiden?

Vår vanliga leveranstid är mellan 2 - 5 arbetsdagar. OBS! Beställningar som har lagts under helgen skickas tidigast på måndagen veckan efter.


Kan jag lägga till/ta bort produkter från min beställning?

Om du vill lägga till eller ta bort varor från din beställning är det möjligt så länge som din order inte är packad och skickad.


Var är min beställning?

Beroende på vad du beställt så ser det olika ut. Små beställningar skickas som varubrev och kan således inte spåras. Skulle din beställning inte komma fram så maila oss så att vi kan lösa det. Vid större beställningar skickas alltid din beställning med paket och spårbart sändningsnummer. Detta står i bekräftelsen du får från oss när vi packat din order.


Kan jag beställa utanför Sverige?

Du kan beställa från oss även om du bor utanför Sverige. Bor du inom EU så krävs ingen införselavgift för tull och moms.